Bezorgen van uw bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Er wordt 2-3 dagen voor aflevering een telefonische afspraak met u gemaakt.
Bestellingen waarvoor een bezorgdatum is afgesproken, worden bezorgd door ons zelf, van maandag tot en met vrijdag. Leveringen zijn aan de voordeur begane grond. U dient bij de aflevering aanwezig te zijn.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
Wanneer de bezorger de bestelling niet af kan leveren op het aangegeven moment, dan wordt de bestelling mee retour genomen. In dat geval laat de bezorger een afleverbericht achter met daarop het telefoonnummer waarop u een nieuwe afspraak kunt maken. De kosten voor een tweede levering worden in rekening gebracht tegen de geldende verzendkosten.

Hoe controleer ik de levering?
We verzoeken u het product bij levering direct goed te controleren. Indien er lichte schade aan de verpakking is kunt u dit op het afleverbewijs aangeven. Ziet u direct dat er transportschade is, weigert u dan de zending en neemt u contact met ons op, telefoon: 0031-40-2453855. Het raadzaam de verpakking 10 dagen te bewaren na levering voor het geval dat het product retour moet naar de fabriek.

Levertijden

Levertijden per product.

De levertijd geldt vanaf het moment dat wij uw betaling ontvangen hebben.

Product             Levertijd
Terrasschermen *   28 werkdagen
Screen *   28 werkdagen
Rolluiken   28werkdagen
* Moffelen in RAL kleur   +/+ 28 werkdagen
Onderdelen   uit voorraad

Levertijden zijn onder voorbehoud. In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd oplopen.
Voor het bezorgen van uw bestelling worden bovenstaande levertijden verlengd met 3-5 werkdagen.
In verband met de grote vraag naar seizoensafhankelijke producten kunnen levertijden tussentijds wijzigen. Wij vragen hiervoor uw begrip. 

Belangrijk bericht

Vanwege de huidige toestand in de wereld, oorlog Oekraine, covid-pandemie, worden wij geconfronteerd met ernstige vertragingen van essentiele onderdelen. Hierdoor kan de levertijd aanzienlijk worden vertraagd.

Vertraging

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen?
Als u uw bestelling, na het verstrijken van de levertijd nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten.  Als na 3 werkdagen, na bevestiging, nog geen afleverafspraak met u is gemaakt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten gelden voor afleveradressen in België.  Ze zijn afhankelijk van het type produkt. We berekenen voor zonneschermen € 109,- , voor screens en rolluiken € 99,- en voor de meeste overige produkten € 24,- .  Verzendkosten worden u altijd kenbaar gemaakt voordat u gaat afrekenen. U wordt dus nooit achteraf verrast.

 
© 2024 DGL